Background Image
Previous Page  51 / 52 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 51 / 52 Next Page
Page Background

50

ΒΕΛΤΙΩΣΗ

ΚΑΙ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ –

Φεβρουάριος

2015 –

Τόμος

1 –

Τεύχος

1

Η σειρά παράθεσης θα γίνεται με απόλυτη αλφαβητική σειρά του ονόματος του ίδιου συγγραφέα. Δεν θα

υπάρχει αρίθμηση.

Οι αναφορές που παρατίθενται στη λίστα αναφορών αναμένεται να τηρούν τους γενικούς κανόνες του

συστήματος APA, όπως φαίνεται παρακάτω.

Αναφορές βιβλίων:

Φλωράτου, Μ. (1992).

Μαθησιακές Δυσκολίες και όχι Τεμπελιά: Ανάγνωση, Γραφή, Ορθογραφία, Διδακτικά

Προγράμματα για Αντιμετώπιση στο Σχολείο και στο Σπίτι.

Αθήνα: Οδυσσέας.

Αναφορές κεφαλαίων που βρίσκονται σε βιβλία:

Hughes, B. (2012). Fear, pity and disgust: Emotions and the non-disabled imagery. In N. Watson, A. Roul-

stone, & C. Thomas (Eds.),

Routledge Handbook of Disability Studies

(67-77). London: Routledge.

Αναφορές άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά:

Vislie, L. (2003). From integration to inclusion: focusing global trends and changes in the western

European

societies, European Journal of Special Needs Education, 18

(1): 17-35.