Background Image
Previous Page  40 / 52 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 40 / 52 Next Page
Page Background

39

ΒΕΛΤΙΩΣΗ

ΚΑΙ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ –

Φεβρουάριος

2015 –

Τόμος

1 –

Τεύχος

1

Κουτούζης, Μ. (2012). Διοίκηση-Ηγεσία-Αποτελεσματικότητα. Αναζητώντας πεδίο

εφαρμογής στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Στο Καρακατσάνη, Δ.

Παπαδιαμαντάκη, Γ. (2012).

Σύγχρονα Θέματα Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Αναζητώντας το νέο σχολείο.

(211-225). Αθήνα: Επίκεντρο.

Κυθραιώτης, Α. (2010). Διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην κατανεμημένη ηγεσία και την αφοσίωση των

εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία Δημοτικής Εκπαίδευσης της Κύπρου.

Δελτίο ΚΟΕΔ,

24, 10-11.

Lambert, L. (1998).

Building Leadership Capacity in Schools.

USA: ASCD.

Lambert, L. (2003).

Leadership Capacity for Lasting School Improvement.

USA: ASCD.

Lambert, L. (2005). What does leadership capacity really mean?

Journal of staff Development. 26

(2): 39-40.

Leithwood, K. & Jantzi, D. (1999). The Relative Effects of Principal and Teacher Sources of Leadership on Student

Engagement with School.

Educational Administration Quarterly, 35

, 679-706.

Leithwood, K. & Mascall, B. (2008).

Collective Leadership Effects on Student Achievement. Educational Administration

Quarterly, 44,

529-561.

ΜacBeath, J. (2001).

H Αυτοαξιολόγηση στο Σχολείο: ουτοπία και πράξη.

(Χρ. Δούκα, Ζ. Πολυμεροπούλου,

επιμελητών έκδ. και μετάφραση). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα (Πρωτότυπη έκδοση 1999).

MacBeath, J. (2005). Leadership as distributed: a matter of practice.

School Leadership and Management, 25

(4): 349-366.

MacBeath, J. & Mortimore, P. (2001).

Improving School Effectiveness.

England: Open University Press .

ΜacBeath, J., Schratz, D. M. & Jacobsen, L. (2005).

H Αυτοαξιολόγηση στο ΕυρωπαϊκόΣχολείο. Πώς άλλαξαν όλα.

(Μ. Δεληγιάννη μετάφρ). Αθήνα: Μεταίχμιο (Πρωτότυπη έκδοση 2000).

Mascall, B., Leithwood, K., Straus, T. & Sacks, R. (2008). The Relationship between Distributed Leadership and Teachers’

Academic Optimism.

Journal of Educational Administration, 46,

214-228.

Mawhinney, H., Hass, J. & Wood, C. (2005). Teachers’ Collective Efficacy Beliefs in Professional Learning Communi-

ties,

Leading & Managing

, 11(2): 12–45.

McCleland, D.C. (1961).

The achieving society.

Princeton, NJ: Van Nostrand.

Mitchell, C., & Sackney, L. (2001). Building Capacity for a Learning Community.

Canadian Jurnal of Educational Ad-

ministration and Policy.

#19.

[Online] Διαθέσιμο

: http://www.umanitoba.ca/publications/cjeap/articles/mitchellandsackney.html

[2012, Νοέμβριος, 24].

Mitchell, C., & Sackney, L. (2011).

Profound improvement: Building learning community capacity from living systems

principles

(2nd ed.). London, UK: Taylor & Francis.

Μorariu, M &Welsh, J. (2011). Evaluation Capacity Building: Funder Initiatives to Strengthen Crantee Evaluation Ca-

pacity and Practice.

Innovation Network.

[Online] Διαθέσιμο:

http://www.innonet.org/resources/node/609

[2012. Νοέμβριος, 1].

Μπαγάκης, Γ., Δεμερτζή, Κ., & Σταμάτης, Θ. (2007).

Ένα σχολείο μαθαίνει.

(επιμ. έκδ.) Αθήνα: Λιβανή.

Mulford, B. (2008). The Leadership Challenge: Improving Learning in Schools.

Australian Education Review.

Camber-

well: ACER.

OECD. (2008).

Annual Report 2008

.

[Οnline] Διαθέσιμο:

http://www.oecd.org/dataoecd/39/19/40556222.pdf

[2012, Ιούνιος, 11].

Παπαλεξανδρή, Ν. & Μπουραντάς, Δ. (2003).

Διοίκηση ανθρώπινων πόρων.

Αθήνα: Μπένου.

Πασιαρδής, Π. (2004).

Εκπαιδευτική ηγεσία

. Αθήνα: Μεταίχμιο επιστήμες.

Πασιαρδής, Π. (2008). ΕΚΠ 71Κ.

Στρατηγικός σχεδιασμός, καινοτομίες και αξιολόγηση στην εκπαίδευση.

Τόμος Ι:Εισαγωγή και διαχείριση αλλαγής.

Λευκωσία: Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Pashiardis, P., Thody, A., Papanaoum, Z. & Johansson, O. (2003).

European Educational Leadership: A search for

consensus in diversity.

(CD-ROM). Nicosia, Cyprus: DigiWorld Ltd.

Ράπτης, Ν. (2006). Η διαχείριση της καινοτομίας από τη σχολική ηγεσία.

Επιστημονικό Βήμα,

6, 32-42.

Σαΐτης, Χ. (2000).

Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης: θεωρία και πράξη.

Αθήνα: Αστραπός.

Schein, E.H. (1992).

Organizational Culture and Leadership.

San Francisco: Jossey- Bass.

Sergiovanni,J. Τ. & Starrat, J. R. (2002).

Supervision: A redefinition

(7th ed). New York: Mc Graw Hill.

Slater, L. (2008). Pathways to Building Leadership Capacity.

Educational Management Administration &Leadership.

36 (1): 55-69. [Online] Διαθέσιμο:

http://ema.sagepub.com/content/36/1/55

[2012, Νοέμβριος, 30].

Χατζηπαναγιώτου, Π. (2003).

Η διοίκηση του σχολείου και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διαδικασία

λήψης αποφάσεων

. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη.

Ζαβλανός, Μ. (2003). Η Ολική Ποιότητα στην εκπαίδευση. Αθήνα: Σταμούλης.