Background Image
Previous Page  21 / 52 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 21 / 52 Next Page
Page Background

20

ΒΕΛΤΙΩΣΗ

ΚΑΙ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ –

Φεβρουάριος

2015 –

Τόμος

1 –

Τεύχος

1

Πίνακας 2:

Παραμετρικές μετρήσεις και τυπικά σφάλματα για την ανάλυση της επίδοσης των μαθητών των

τριών πειραματικών ομάδων

Παράγοντες

Μηδενικό μοντέλο

1

ο

μοντέλο 2

ο

μοντέλο 3

ο

μοντέλο

Σταθερό μέρος (Intercept)

0.87 (.13)

0.72 (.12)

0.64 (.13)

0.41 (.13)

Επίπεδο μαθητή

Συγκείμενο

Αρχική επίδοση στα μαθηματικά

0.28 (.08)

0.28 (.07)

0.28 (.07)

Τάξη δημοτικού – ηλικία (0=Δ΄, 1=Ε΄ τάξη)

0.06 (.03)

0.06 (.02)

0.06 (.02)

Φύλο (0=Κορίτσια, 1=Αγόρια)

0.10 (.03)

0.10 (.03)

0.10 (.03)

ΚΟΕ

0.13 (.04)

0.12 (.04)

0.12 (.04)

Επίπεδο τάξης

Συγκείμενο

Μέση αρχική επίδοση στα μαθηματικά

0.11 (.05)

0.12 (.04)

0.12 (.04)

Μέσο ΚΟΕ

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Ποσοστό μαθητών Ε΄ τάξης

0.07 (.02)

0.07 (.02)

0.07 (.02)

Ποσοστό κοριτσιών

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Επίπεδο σχολείου

Συγκείμενο

Μέση αρχική επίδοση στα μαθηματικά

0.09 (.04)

0.10 (.03)

0.10 (.03)

Μέσο ΚΟΕ

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Ποσοστό μαθητών Ε΄ τάξης

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Ποσοστό κοριτσιών

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Απόψεις των εκπαιδευτικών έναντι:

Θεωρητικές παραδοχές της

αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας*

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Μεθοδολογικά διλήμματα της

αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

ΔΜΕΑ**

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Σχολικό κλίμα

Αποδοχής και εμπιστοσύνης ανάμεσα

στο προσωπικό

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Πίεσης για ακαδημαϊκή επιτυχία

0.09 (.04)

0.09 (.03)

Προσέγγιση αυτοαξιολόγησης

Πρότυπο ΕΒΑ (2η ομάδα)

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Πρότυπο ΕΕΑ (3η ομάδα)

0.15 (.05)

0.14 (.04)

Περιοχή δράσης

Πολιτική για το μαθησιακό περιβάλλον

Μ.Σ.Σ.

Καμία σύνδεση με τους παράγοντες του ΔΜΕΑ

-0.09 (.03)

Βαθμός προσπάθειας για την υλοποίηση της

αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας

Μ.Σ.Σ.

Κατανομή αποκλίσεων

Σχολείο

13.4% 11.0% 9.5%

8.2%

Τάξη

16.8% 15.5% 13.5% 12.7%

Μαθητής

69.8% 49.1% 48.2% 48.0%

Ερμηνευμένο

24.4% 28.8% 31.1%

Έλεγχος σημαντικότητας

Χ2 (likelihood statistics)

1023.4

727.3

690.3

670.1

Μείωση

296.1

37.0

20.2

Βαθμοί ελευθερίας

7

2

1

p-value

.001

.001

.001

Σημείωση: Οι υποσημειώσεις όπως και στον Πίνακα 1