Background Image
Previous Page  20 / 52 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 20 / 52 Next Page
Page Background

19

ΒΕΛΤΙΩΣΗ

ΚΑΙ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ –

Φεβρουάριος

2015 –

Τόμος

1 –

Τεύχος

1

Πίνακες Στατιστικής Ανάλυσης

Πίνακας 1:

Παραμετρικές μετρήσεις και τυπικά σφάλματα για την ανάλυση της επίδοσης των μαθητών στα

μαθηματικά (Μαθητές εντός τάξεων, εντός σχολείων)

Παράγοντες

Μηδενικό

1

ο

μοντέλο

2

ο

μοντέλο 3

ο

μοντέλο

μοντέλο

Σταθερό μέρος (Intercept)

0.90 (.13)

0.72 (.12)

0.64 (.13)

0.41 (.13)

Επίπεδο μαθητή

Συγκείμενο

Αρχική επίδοση στα μαθηματικά

0.28 (.08)

0.27 (.07)

0.27 (.07)

Τάξη δημοτικού – ηλικία (0=Δ΄, 1=Ε΄ τάξη)

0.11 (.03)

0.11 (.03)

0.10 (.03)

Φύλο (0=Κορίτσια, 1=Αγόρια)

0.05 (.02)

0.05 (.02)

0.05 (.02)

ΚΟΕ

0.12 (.05)

0.11 (.05)

0.11 (.05)

Επίπεδο τάξης

Συγκείμενο

Μέση επίδοση στα μαθηματικά

0.12 (.05)

0.11 (.04)

0.12 (.04)

Μέσο ΚΟΕ

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Ποσοστό μαθητών Ε΄ τάξης

0.08 (.02)

0.08 (.02)

0.09 (.02)

Ποσοστό κοριτσιών

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Επίπεδο σχολείου

Συγκείμενο

Μέση επίδοση στα μαθηματικά

0.09 (.04)

0.09 (.03)

0.09 (.03)

Μέσο ΚΟΕ

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Ποσοστό μαθητών Ε΄ τάξης

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Ποσοστό κοριτσιών

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Απόψεις των εκπαιδευτικών έναντι:

Θεωρητικές παραδοχές της

αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας*

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Μεθοδολογικά διλήμματα της

αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

ΔΜΕΑ**

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

Σχολικό κλίμα

A) Αποδοχής και εμπιστοσύνης ανάμεσα

στο προσωπικό

Μ.Σ.Σ.

Μ.Σ.Σ.

B) Πίεσης για ακαδημαϊκή επιτυχία

0.08 (.03)

0.08 (.03)

Προσέγγιση αυτοαξιολόγησης

Ομάδα ελέγχου

-.12 (.03)

Πρότυπο ΕΒΑ (2η ομάδα)

Μ.Σ.Σ.

Πρότυπο ΕΕΑ (3η ομάδα)

.14 (.04)

Κατανομή αποκλίσεων

Σχολείο

14.2% 10.7%

9.2%

7.1%

Τάξη

17.5% 14.6%

12.7% 11.0%

Μαθητής

68.3% 49.0%

48.0% 47.1%

Ερμηνευμένο

25.7%

30.1% 34.8%

Έλεγχος σημαντικότητας

Χ2 (likelihood statistics)

1113.4

697.3

662.1

602.1

Μείωση

416.1

35.2

60.0

Βαθμοί ελευθερίας

7

1

2

p-value

.001

.001

.001

*

χρησιμοποιήθηκαν οι ακόλουθοι τρεις παράγοντες που αφορούσαν στις θεωρητικές παραδοχές της

αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας: (α) οι άνθρωποι από τη φύση τους επιδιώκουν να βελτιώνονται, (β)

δέσμευση για τη συγκέντρωση δεδομένων, και (γ) οι αυθεντικές αλλαγές είναι αποτέλεσμα πρωτοβουλιών και

δράσεων των μελών του οργανισμού και ακολουθώντας αυτή την προσέγγιση εξασφαλίζεται το αίσθημα της

ιδιοκτησίας

**

Τα αποτελέσματα των εφτά παραγόντων που αφορούσαν στις θεωρητικές παραδοχές του ΔΜΕΑ

προστέθηκαν στο μοντέλο, αλλά κανένα από αυτά δεν είχε στατιστικά σημαντική επίδραση το επίπεδο του

.05.

Μ.Σ.Σ. = Μη Στατιστικά Σημαντική επίδραση στο επίπεδο του .05.